Din browser er forældet!

Opdatér din browser for at få vist denne hjemmeside ordentligt.

Opdater min browser nu

Ofte stillede spørgsmål

 

Ofte stillede spørgsmål og nyttige oplysninger om Jetcost-tjenesten.

Jeg har problemer med Jetcost

Hvis du har problemer med Jetcost, vil du finde nogle nyttige oplysninger her:

Hvorfor ændrer prisen sig nogle gange, når jeg omdirigeres til en udbyder af flyrejser?

Jetcost er en søgemaskine, så vi fastsætter ikke priserne selv. Flypriser og tilgængelighed ændrer sig konstant, som en funktion af oplysningerne leveret af rejsetjeneste-udbyderen. Ikke desto mindre sikrer vi, at dataene opdateres regelmæssigt for tage højde for dette.

Vi gør alt for at sikre, at de oplysninger, du ser på Jetcost, er nøjagtige og opdaterede, men lejlighedsvis kan der være grunde til, at prisen ikke er opdateret på webstedet på grund af den påkrævede tilgængelighed og opdateringstid.

Som søgemaskine til rejser annoncerer vi ikke priser selv, men viser dem på vegne af rejseudbyderne. Jetcost har ingen indflydelse på priserne: vi er kun i stand til at vise de billetpriser og den tilgængelighed, som rejseudbyderne sender os til fremvisning. Når vi videresender dig til partnerens websted for at gennemføre din reservation, opdateres og vises alle detaljer om flyrejsen, inklusive priser. Den endelige pris, som du betaler for dine billetter, kan ændre sig som følge af yderligere tilvalgsmuligheder fra udbyderen, såsom bagage, siddepladser eller rejseforsikring.

Er den pris som Jetcost viser garanteret?

Da vi ikke selv sætter priser, kan vi ikke garantere de endelige priser, der opkræves af flyselskaberne og rejsebureauerne. Vi gør alt for at sikre, at de oplysninger, du ser på Jetcost, er nøjagtige og opdaterede, men priserne såvel som tilgængeligheden af et fly kan hyppigt ændres. Meget sjældent kan der også være tekniske grunde til, at en pris ikke er vist nøjagtigt.

Kan jeg booke i min valuta?

Visse flyselskaber og visse rejsebureauers hjemmesider kan måske ikke tilbyde muligheden for at booke deres produkter i valuta efter eget valg. Hvis disse produkter imidlertid vises på Jetcost, skulle du kunne booke i den valgte valuta. Bemærk venligst, at såfremt det ikke er muligt, vil vekselkursen blive fastsat af din bank eller kreditkortselskab.

Kontakt din bank, hvis du vil vide mere om typen af den vekselkurs, du skal betale.

Problemer efter viderestilling til forretningspartneren

Hvis der opstår et problem under din booking anbefaler vi, at du kontakter den flyudbyder, som du booker hos. Jetcost har ikke adgang til reservationssystemer eller websteder for flyselskaber og rejsebureauer.

Hjemmesiden fungerer ikke

Undertiden kan problemer med en hjemmeside være forårsaget af browserproblemer. Disse problemer kan ofte løses ved at rydde din browser-cache og cookies. Lejlighedsvis kan vi have et teknisk problem der skal løses, og hjemmesiden fungerer muligvis ikke ordentligt.

Problemer med applikationen

90% af problemerne med applikationen kan løses ved at afinstallere og geninstallere applikationen. Vi anbefaler, at du prøver først, og kontakter os, hvis du stadig har problemer.

Jeg er blevet blokeret

For at undgå uheldige indvirkninger på Jetcost-hjemmesiden bruger vi en løsning, der bekræfter, at du bruger hjemmesiden på en normal måde.

Lejlighedsvis kan dette betyde, at en reel bruger fejlagtigt kan blive blokeret. Der kan være en række potentielle årsager til dette, herunder, men ikke begrænset til:

Du bruger en VPN-forbindelse, som vi måtte blokere på grund af tidligere omfangsrig bot-trafik,

 
  1. Du bruger vores hjemmeside med en superhastighed, der overskrider vores hastighedsgrænser,

  2. Du har et plug-in i din browser, der kan forstyrre den måde, vores hjemmeside interagerer med dig på som bruger,

  3. Du bruger en automatiseret browser,

 

Hvis du er blevet blokeret under normal brug, vil vi bede dig om at prøve at rydde din browser-cache og cookies. Hvis dette ikke fungerer, så kontakt os venligst.

Transportør, lufthavn, rejseplan eller rejseudbyder mangler

Vi opdaterer vores database dagligt, men det kan hænde at du ikke finder et flyselskab, en lufthavn, en rejseplan eller en rejseudbyder på Jetcost. Dette kan betyde, at det manglende flyselskab, lufthavn, rejseplan eller rejseudbyder ikke er tilgængelig på vores hjemmeside, eller at vi er nødt til at tilføje den i vores database igen.

Søgning på direkte fly

Hvis du kun ønsker at søge efter direkte fly, kan du filtrere resultaterne af din søgning ved at klikke på fanen "Enkeltrejse" på vores formular. Inde på din resultatside kan du vælge at filtrere på et direkte fly ved at markere "Direkte" indstillingen i kolonnen øverst til venstre kaldet "Mellemlandinger".

Gruppereservationer

På Jetcost kan du søge efter de bedste flyrejser for din gruppe på op til 9 voksne passagerer.

For yderligere passagerer kan flyselskabet eller rejsebureauet bede dig om at booke via telefon eller via et specielt afsnit på deres hjemmeside. Dette skyldes, at flyselskaberne kan have særlige billetpriser for grupper og separate betingelser.

For at få mere at vide, anbefaler vi, at du laver en søgning på Jetcost for at identificere de flyselskaber og rejsebureauer, der sælger den rute, du har valgt, og derefter kontakte udbyderen direkte inden du booker, for at bekræfte deres politik.

Billetpriser for børn/småbørn og børn, der rejser alene

Familierejser: Priser for børn og spædbørn

Nogle luftfartsselskaber tilbyder muligvis nedsatte priser for børn og/eller spædbørn. For at sikre, at du får de mest præcise flypriser og ikke at bekymre dig, beder vi dig altid om at specificere, at du agter at rejse med børn og / eller babyer.

Forstå de viste priser

Når du har indtastet antallet af passagerer, viser vi vores resultater af flysøgning for at vise den samlede pris (som blev givet til os af flyselskabet eller rejsebureauet).

Vi har ikke de individuelle priser, der udgør dette samlede beløb, men for at hjælpe dig med at sammenligne fly viser vi den gennemsnitlige pris pr. person. Dette er gruppens samlede pris divideret med antallet af passagerer - inklusive børn og spædbørn.

Hvis billetpriserne er billigere for børn eller babyer, der rejser, kan du være sikker på, at vi allerede har taget hensyn til disse rabatter i den samlede pris.

Når du har valgt en flyvning, henviser vi normalt til flyselskabet eller rejsebureauets hjemmeside, hvor du kan se oplysninger om den detaljerede billetpris for alle rejsende. Vi anbefaler, at du kontrollerer disse oplysninger omhyggeligt, inden du booker. Den samlede pris for alle passagerer skal dog svare til den samlede pris, du fik vist på Jetcost.

Billetpriser for mindreårige der rejser alene

Visse flyselskaber har forskellige regler og priser for personer under 18 år, der rejser alene. Vi anbefaler, at du tjekker disse oplysninger fra det valgte flyselskab eller rejsebureau, inden du booker.

Hvordan kan jeg skifte sprog?

Jetcost er tilgængelig på 15 sprog.

På vores hjemmeside på en computer kan du ændre sproget ved at klikke på flaget i menuen øverst til højre på skærmen og vælge det land du ønsker fra rullelisten.

For at ændre sproget på vores hjemmeside på en mobiltelefon skal du trykke på flaget øverst til højre på skærmen og vælge dit foretrukne land fra rullelisten.

For at gøre dette, tryk på udstyrsikonet nederst til venstre på skærmen og vælg "Vælg dit land".

Hvordan kontakter jeg Jetcost?

 Adresse: Blue SAS

75, boulevard Haussmann - 75008 Paris, Frankrijk Paris, Frankrig

E-mail: [email protected]

Bemærk, at vi ikke er et rejsebureau, og at vi ikke sælger billetter. Hvis du har spørgsmål angående en booking, bedes du kontakte rejsebureauet eller flyselskabet direkte.

Spørgsmål og kommentarer: [email protected]

Partnerskabsmuligheder: kontaktformular

Jetcost-teamet kommunikerer kun med e-mailadressen @jetcost.com. Enhver e-mail, der ikke kommer fra en adresse af denne type, kommer ikke fra vores firma.

Abonnér gratis for at få de nyeste rejseopdateringer.
Klik på Tillad når du får besked om Notifikationer.