Din browser er forældet!

Opdatér din browser for at få vist denne hjemmeside ordentligt.

Opdater min browser nu

Bliv vores partner

Få adgang til vores erfaring og udvid din forretning

Jetcost er grundlagt i 2006 og er en af de store spillere i branchen. Vi tilbyder rejsende adgang til et enestående udvalg af flyrejser, hoteller, privat indkvartering og billeje, som er tilgængeligt på 17 sprog i 38 lande og mere end 80 domæner.

System til håndtering af interne supportanmodninger

Samlede anmodninger modtaget og håndteret mellem januar 2023 og 31. december 2023: 0
Vigtigste emner: N/A
Tid til at behandle og løse anmodningerne: N/A
Samlede anmodninger løst: N/A

Er du klar til at blive en af vores partnere?

KLIK NU FOR AT DELTAGE!


Ofte stillede spørgsmål

Hvordan fungerer Jetcosts kommercielle model?

Vores kommercielle model varierer efter produkt og marked: Onboarding er altid genstand for evaluering fra vores team. Når vi har bekræftet muligheden for at begynde at udgive dit indhold, vil vi også dele kommercielle vilkår og forslag.


Hvilke løsninger tilbyder Jetcost til potentielle partnere?

Jetcost tilbyder forskellige produkttyper, der gør det muligt for vores partnere at nå deres mål og opnå deres strategiske mål.

På Jetcost finder du et hovedsæt af API-fodrede 'kernetilbud' samt flere annonceringsmuligheder som checkbox, exit-unit, inline og promobox til dem, der er interesserede i at øge deres brands synlighed og bevidsthed. 

Derudover tilbyder vi standard medieløsninger (f.eks. bannere), som kan benyttes direkte eller gennem mediepartnere og netværk. 


Hvordan vurderer I en partners kvalitet i forhold til publicering på Jetcost?

Vi kan godt lide partnere, der viser indhold, som er let tilgængeligt for vores slutkunder, indhold, der kan bekræftes med det samme, og som er i overensstemmelse med det, der er blevet offentliggjort. Partnere, der tilbyder en stærk kundeservice. Partnere, hvis end-to-end-brugeroplevelse er gnidningsfri. Partnere, der har brancherelevant akkreditering. Dette gælder ikke kun i onboarding-fasen, men vil også blive overvåget nøje efter aktivering. 

Vi anser en dokumenteret erfaring med vellykket samarbejde med andre virksomheder i rejsebranchen for at være et vigtigt grønt flag for potentielle partnere. 


Hvad er de tekniske krav til Jetcost-integration?
 
Til hovedintegrationen har vi brug for en fuldt fungerende søge- og anmodnings-API med den relevante dokumentation, mens vi til andre typer reklameprodukter har brug for forskellige elementer afhængigt af kompleksiteten af det valgte produkt (links, billeder, logoer, tekster). 

Integrationen sker først, når der er indgået en aftale mellem Jetcost og den pågældende partner. Vi kvalitetstjekker din hjemmeside, inden vi kontakter dig.

Baseret på den specifikke kommercielle aftale vil der gælde forskellige rapporteringskrav. Hvis en partner er onboardet med en kommerciel model med omkostninger pr. erhvervelse, er evnen til effektivt at rapportere i et format, der er i overensstemmelse med vores krav, afgørende.


Hvem vil støtte min virksomhed hos Jetcost, når jeg er onboarded?

Det kommercielle team vil være dit primære kontaktpunkt: De vil arbejde sammen med andre områder af vores virksomhed (f.eks. teknologi) for at hjælpe dig med at optimere din performance og sikre, at tingene kører gnidningsløst. For at understøtte optimeringen af din virksomhed beder vi partnere om at levere rapporteringsformater, der matcher vores standarder. Regnskabsteamet administrerer afregningen af regninger baseret på din specifikke betalingsmodel. 

Abonnér gratis for at få de nyeste rejseopdateringer.
Klik på Tillad når du får besked om Notifikationer.